Нова рекламна поредица акцентира върху възможностите на Mac

Apple пусна нова рекламна поредица с акцент върху Mac. Заглавието на серията е „Behind the Mac“. Рекламите са фокусирани върху трима артисти, които използват Mac за професионалната си дейност и за създаването на нещо наистина красиво и качествено.

Кампанията стартира с четири видеа, като първото и най-общо е „Story of an Artist“ на Даниъл Джонстън и включва различни хора, които работят на Mac по време на своя творчески процес.

 

Останалите три видеоклипа представят професионалисти от различни области.

Фотографът Брус Хол е с изключително намалено зрение (или почти сляп). Той използва своите любими устройства – Mac и iPhone – за да вижда „нещата, които иначе са недостъпни за него“. Това са все детайли, които понякога остават незабелязани дори от хората с нормално зрение.

 

 

Музикалната изпълнителка Grimes използва Mac “от начало до край“ –  в целия процес на създаване на музика, както и при обработването на видеоклиповете за създаване на дигитални образи.

 

 

Разработчикът Питър Кариуки от Руанда използва своя Mac, за да създаде приложението SafeMotos, което улеснява свързването на пътниците с безопасни шофьори на мотори. Апликацията наблюдава и напътства мотористите на пътя, следи за неправилните им и дори опасни шофьорски навици, за да им помогне да управляват превозните си средства разумно и безопасно както за себе си, така и за околните.

 

 

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *