„Добре дошли у дома“ е новата реклама на HomePod

Apple публикува ново видео, посветено на интелигентния високоговорител HomePod. Видеоклипът се казва „Welcome Home” (Добре дошли у дома) и негов режисьор е известният кинотворец Спайк Джоунз.

Welcome Home

Този път рекламата е с по-голяма дължина и е почти като кратък филм от 4 минути. В него участва известната певица и танцьорка FKA Twigs, а музикалният акомпанимент е дело на Anderson .Paak – песента му „Til It’s Over”. Във филма FKA Twigs се прибира вкъщи след дълъг и изморителен ден и се обръща към HomePod с молбата да пусне нещо, което ще й хареса. После започва да танцува на песента, в една магично-реалистична обстановка.

Това е първата по-дълга реклама на HomePod. Наскоро Apple публикува серия от петнайсетсекундни видеа, в които думата „HomePod” е анимирана в различни варианти на фона на различно музикално изпълнение. Новата четириминутна реклама ще остане за онлайн гледане, а по-кратка версия ще бъде пусната по телевизията.

Интелигентният високоговорител на Apple бе пуснат за продажба през февруари и оттогава насам се радва на положителни отзиви и коментари, особено във връзка с качеството на звука. Цената на HomePod на сайта на Apple e 349 щатски долара.

Плановете на Apple

Тук е мястото да споменем и един нов доклад, засягащ именно планираните нови устройства на компанията тази година, сред които е и HomePod. Информацията е предоставена от Taiwan Daily News и според медията Apple може да пусне на пазара по-малък и по-евтин HomePod по-късно тази година. Цената на устройството ще бъде между 150 и 200 долара и по този начин то ще се конкурира още по-успешно с предложенията на Amazon и Google.

Всъщност в доклада си изданието пише, че през 2018 г. компанията планира да пусне на пазара четири по-евтини продукта – достъпни версии на iPad, iPhone, MacBook Air и HomePod.

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *