Apple публикува в своя официален YouTube канал първата поредица от реклами на интелигентния високоговорител HomePod. Клиповете са озаглавени: Bass, Beat, Distortion и Equalizer.
Петнайсетсекундните видеа показват самата дума „HomePod” в различни анимирани варианти. Самото устройство се появява само на няколко пъти, и то за по миг.
Apple отбелязва, че високоговорителят ще е достъпен за поръчка преди официалното му пускане в САЩ, Великобритания и Австралия.
Всяка от музикалните реклами ползва различна песен: Ain’t I на Lizzo, DNA на Kendrick Lamar, Holy Water на Hembree и All Night на Big Boi. В описанието на клиповете Apple отличава HomePod на първо място като „революционен високоговорител“, а на второ – като „интелигентен домашен асистент“. И това е разбираемо – все пак в цилиндричния корпус с височина 17 см и ширина 14 см, освен характерния за iPhone 6 процесор A8, има цели седем високоговорителя и шест микрофона.
Благодарение на вградения интелигентен асистент Siri колоната ще може да се управлява с гласови команди. Потребителят получава достъп до цялото съдържание на Apple Music, както и да управлява своите HomeKit аксесоари. И всичко това без дори да се налага да използва своя iPhone.