Apple пусна две нови реклами на iPad Pro, свързани с добавената реалност и създаването на бележки. Кратките 15-секундни клипове(озвучени от „Go“ на Louis The Child), са част от рекламна кампания, започнала още миналата година.
Добавена реалност
Първото видео е озаглавено „Augmented reality” (Добавена реалност) и поставя акцент върху начина, по който можеш да използваш приложения за добавена реалност с платформата ARKit за iOS 11.
Бележки
Вторият клип се казва „Take Notes” (Създай бележки) и се фокусира върху създаването на мултимедийни бележки на iPad Pro с iOS 11. Добиваме представа и за възможността да рисуваме, пишем и да придърпваме и поставяме файлове и снимки от приложението Files. Подобни функции видяхме и в по-дългия рекламен клип от ноември миналата година, озаглавен „What’s a Computer?”(Какво е компютър?).
Тези две кратки видеа излязоха ден след 38-секундното видео “A New Light” (Нова светлина), в което Аpple допълва кампанията си за новата функция, въведена с iPhone X – Portrait Lightning. Тя ти позволява да направиш снимките си като в студио или да ги обработиш, добавяйки различни студио ефекти към тях.