Apple улеснява живота на хората с увреждания

В съответствие с тенденцията да включва реални потребители в своите рекламни видеа Apple пусна серия от клипове под общото заглавие „Предназначен за“ („Designed for”). Те са качени в официалния YouTube канал на компанията. Видеата представят характеристиките, с които устройствата на Apple улесняват достъпа на различни хора с увреждания до всекидневни дейности.

Всеки от седемте клипа е с продължителност под две минути. Историите на участниците в тях са наистина затрогващи. Запознават ни с диджея с нарушено зрение, който използва функцията VoiceOver. И със спортуващото момиче, което не може да използва естествения си глас, но успява да комуникира, благодарение на приложението TouchChat на своя iPad…

 

 

 

В една от речите си през 2013 г. изпълнителният директор на Apple, Тим Кук, акцентира върху това колко е важно устройствата да бъдат пригодени за хора с  увреждания. Той допълни, че тези хора често остават в сянката на технологичния напредък и все по-усъвършенстваните устройства, а именно чрез тях те могат да се реализират по-добре в живота.

В тази връзка Apple миналата година отвори нова секция в онлайн магазина си, където се предлагат различни устройства, свързани с достъпността. Има отделни категории, свързани със зрението, физическите и моторните умения, процеса на обучение и грамотността. Отделните продукти са пригодени за iPhone, iPad или Mac.

Тази видео поредица за пореден път доказва, че Apple е компания, която не се интересува единствено от огромните и бързи печалби. От iCorner вече ти разказахме за отговорното й отношение към Земята и използването на ресурси. Отделно от това технологичният гигант подкрепя и стимулира равенството между половете и в професионалната сфера.

 

 

 

Неслучайно и последното проучване на AlphaWise сред потребителите показва, че клиентите на Apple са най-лоялните.  92% от запитаните заявяват твърдото си намерение да заложат отново на iPhone, когато решат да подменят настоящото си устройство.

 

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *