Цял ден батерия с iPad Pro

Преди броени дни Apple пуснаха три нови видеа в продължение на рекламната си серия към  iPad Pro. Новите клипове наблягат върху най-честите оплаквания, които можеш да чуеш от потребителите на персонален компютър и предлагат решение на всички тези проблеми. А то е много просто –  iPad Pro. Рекламите акцентират върху красивия дизайн на iPad Pro, издръжливостта на батерията и многофункционалността.

Първият клип се фокусира върху размера на iPad Pro и дава пример с туит на потребител, който се оплаква, че лаптопът му тежи „пет милиона тона“. В него се набляга на тънкия дизайн и лекотата на новия таблет, който ще притежава и приложения като Еxcel. Напълно в духа на Apple зазвучават думите: „Твоят компютър можеше да бъде лек и мощен, ако беше iPad Pro“.

 

 

Вторият рекламен клип се нарича „Всички материали за училище в едно“ и извежда на преден план многофункционалността и компактността на iPad Pro в сферата на обучението. Показва се туит на колежанка, която се оплаква, че не може да учи нормално в общежитието си. И отново решението на проблема е еднозначно: „Компютърът ти можеше да бъде едновременно тетрадка, помагало, учебник и много други неща, стига да беше iPad Pro.

 

 

Третото видео от серията обръща внимание на издръжливостта на батерията на новия таблет и дава пример с туит: „Лаптопът ми сдаде багажа на половината от полета“. Разбира се, твоят компютър можеше да издържа и по цял ден, ако беше iPad Pro.

 

 

Apple стартира тази базирана на туитове рекламна кампания преди месец. С нея компанията промени рязко досегашната си насоченост. Рекламите са забавни и носят от духа на успешната серия “I’m a Mac and I’m a PC”. От Apple целят да демонстрират, че таблетите iPad Pro по нищо не отстъпват на компютрите, а дори са много по-удобни и практични.

Да,  iPad Pro може да бъде подходящ заместител на компютъра за множество хора. По думите на служителите на Apple: “който веднъж започне да използва такъв таблет, моментално забравя за нуждата си от лаптоп, ноутбук или настолен компютър“.

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *