Две реклами на Apple Music заедно с наградите BRIT

През февруари от Apple заявиха, че се готвят да направят промяна в начина, по който ще рекламират продуктите си. Компанията възнамерява да наблегне на регионалното промо съдържание с акцент върху дигиталните образи. Навярно ще се появяват повече реклами на технологичния гигант, които ще се създават за определена аудитория и регион, както и в конкретен контекст – събития, канали и др.

Именно това направи Apple във връзка с британските музикални награди, които се проведоха на 22 февруари в лондонската концертна зала O2. BRIT е грандиозно събитие, гледано от милиони. На него изпълнителите получават награди в зависимост от това, колко слушани и харесвани са техните изпълнения. За да промотира Apple Music, компанията пусна два 30-секундни видеоклипа, които да стимулират потребителите да слушат музиката от самото събитие. И в двете присъства гласът на Джули Аденуга, диджей и радиоводеща в Beats 1.

Първото видео е озаглавено „Най-добро британско мъжко изпълнение“, а второто – „Най-добро британско женско изпълнение“.

 

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *