Четири причини да харесваш Apple

  1. Дизайн

Не е учудващо, че едно от първите неща, които всеки фен на Apple би изтъкнал като причина за това да харесва продуктите на компанията, е дизайнът. Главният дизайнер Джони Айв  казва: „Работата ни не е просто да изкарваме пари за Apple. Наш дълг е да направим най-добрите продукти, като дадем всичко от себе си”. Мотото, което следва Стив Джобс, е: „Простотата е най-върховното изящество“. И именно тази философия е видима във всички продукти на компанията. Apple винаги се е стремяла да поддържа интеграцията в своята продуктова линия. Когато потребителите купуват iPhone например, те използват платформата на Apple – iOS, като получават достъп за сваляне на музика, както и изтегляне на приложения от App Store. Удобни, лесни за използване, с изчистен дизайн – това са само част от характеристиките на устройствата на Apple.

  1. Ограничен избор, но високо качество

Apple поддържат лесен и прост интерфейс на своите продукти, но мнозина считат, че моделите са твърде малко на брой. Веруюто на компанията е, че на практика хората не се нуждаят от безмерно море от възможности и модели. В настоящия свят на маркетингова и информационна пренаситеност няма нищо по-разтоварващо от това да ти се налага да избираш между няколко наистина качествени продукта пред това да се главозамаеш от вида на стотици други, за чието проучване и разглеждане ще ти бъдат необходими не часове, а дни.

  1. Имиджът

Компанията е една от най-разпознаваемите в света точно защото изповядва своя философия и принципи, които е утвърдила през годините. И разбира се, за разлика от други мегакомпании, Apple притежава нещо повече от маркетингова история. Има и лична история – животът и делото на Стив Джобс, вдъхновител за милиони хора по света. Част от имиджа на Apple е да се промотира като създател на продукти за хора с иновативно и креативно мислене. Стремежът на хората от Купертино винаги е бил да бъдат различните, да се отличават от всички останали.

  1. Отношението

Веднага проличава, ако нещо се прави с желание и с любов. В „екосистемата” на Apple са убедени в ефекта на последователността, а именно ако един човек е доволен от продуктите, които вече използва, той ще се интересува и от следващите, които излизат на пазара. Може би затова голяма част от клиентите на Apple всъщност не се възприемат като такива, а като последователи. Компанията прави всичко възможно да радва своите верни фенове с интересни и развлекателни иновации и да ги държи във връзка със случващото се в работилниците и лабораториите на Apple. Неслучайно появата на всеки продукт е съпътствана от нестихващо вълнение и оживление, което се отразява по всички медии. Всяка иновация в Apple е крачка напред за света.

 

 

 

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *